Мета викладання дисципліни

Викласти студентам основні положення систем управління в енергетиці; структуру та функції
оперативно-диспетчерського управління;
управління нормальними режимами роботи електроенергетичних систем;
протиаварійне управління;
основи автоматики, що попереджує порушення стійкості енергосистеми;
автоматики, що ліквідує асинхронний режим; автоматики, що ліквідує небезпечне підвищення
та зниження частоти.
основи автоматики, що попереджує порушення стійкості енергосистеми;

автоматики, що ліквідує асинхронний режим

автоматики, що ліквідує небезпечне підвищення та зниження частоти

Завдання вивчення дисципліни

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- структуру та  основні принципи сучасного управління електроенергетичними системами,

технічні засоби оперативно-диспетчерського управління, принципи планування та управління

нормальними режимами роботи, мікропроцесорні пристрої управління вторинних систем енргетики,

принципи управління по частоті та активній потужності, по напрузі та реактивній потужності,

оцінювати надійність при плануванні та оперативному управліні режимами роботи, принципи

виконання та пристрої противоаврійного управління;                                                                                                                         

 вміти:

проводити довгострокове та короткострокове планування режимів роботи      енергосистеми;                                 

будувати структурну схему управління силовим обладнанням електростанцій  та підстанцій;                                                                 

розбиратися в схемах автоматичного управління при аварійних режимах енергосистем.

      

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі компетентності:

загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

- уміння працювати як індивідуально, так і в команді;

- уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

- здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій;

фахові компетентності:

- здатність застосовувати отримані теоретичні знання, наукові і технічні методи для вирішення

науково-технічних проблем і задач  електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

- здатність розробляти та впроваджувати заходи з підвищення надійності, ефективності та безпеки при

проектуванні та експлуатації

обладнання та об’єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

- здатність здійснювати аналіз техніко-економічних показників проектно-конструкторських рішень в

області електроенергетики та електромеханіки;

- здатність застосовувати стандартні методи розрахунку при проектуванні схем електроенергетичних,

електротехнічних та електромеханічних систем, пристроїв, комплексів та устаткування;

- здатність використовувати нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці,

брати участь в модернізації та реконструкції електричного обладнання, електричних машин та

апаратів, електричних пристроїв, систем та комплексів.

  

Очікувані програмні результати навчання:

- здатність продемонструвати систематичні знання в області електроенергетики, електротехніки та

електромеханіки;

- уміння застосовувати набуті знання для можливості застосування  при оперативно- диспетчерскому

керувані та експлуатації систем автоматичного управління.

Вивчення дисципліни базується на знаннях, одержаних з курсів:

- електрична частина станцій та підстанцій, електромагнітні перехідні процеси в енергосистемах,

релейний захист та автоматика в системах електропостачання, електричні мережі та системи.