Мета викладання дисципліни «Інформаційні технології в логопедії» полягає у формуванні у студентів розуміння ролі інформаційних технологій в навчальному процесі та практичних навичок використання ІКТ при організації професійної діяльності логопеда в спеціалізованих та інклюзивних закладах системи освіти.

Завдання вивчення дисципліни:

1. Ознайомлення студентів з новітніми інформаційними технологіями корекційної освіти, зокрема логопедії.

2. Визначення можливостей використання ІКТ для вирішення діагностичних та корекційних проблем, пов’язаних з професійною діяльністю логопеда та питаннями самоосвіти.

3. Ознайомлення студентів та формування умінь та навичок роботи з прикладним програмним забезпеченням спеціального призначення, яке дає змогу більш ефективно і наочно використовувати ІКТ у майбутній професійній діяльності в навчанні дітей з особливостями психофізичного розвитку (медіа-технології, спеціальне прикладне програмне забезпечення, діагностичні програми та засоби корекційного напрямку, програми для перевірки і контролю знань, автоматизовані системи навчання тощо).