Метою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна методика з природознавства для осіб з ТВМС» є озброєння студентів теоретично-методологічними знаннями та практичними навичками, необхідними для ознайомлення дітей з тяжкими порушеннями мовлення з природним довкіллям і науково обґрунтованого здійснення виховної роботи в освітніх закладах для осіб з порушеннями мовлення відповідно до вимог розвитку сучасної освіти.
Завдання вивчення
дисципліни:
1) надати студентам теоретичні знання щодо змісту, методів і прийомів та організації роботи з ознайомлення дітей дошкільного віку з природою та розвитку у них екологічної свідомості та навчання природознавству молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення;
2) систематизувати та поглибити знання студентів щодо особливостей формування основних природознавчих знань, умінь і навичок у дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
3) ознайомити студентів з питаннями організації корекційно-виховної роботи з природознавства у спеціальних ЗДО та в загальноосвітніх закладах для осіб з порушеннями мовлення;
4) сформувати усвідомлене розуміння основних напрямків корекційно-педагогічної роботи з особами з порушеннями мовлення;
5) навчити студентів творчо підходити до реалізації освітніх корекційних завдань з природознавства, враховуючи вікові та індивідуальні особливості розвитку кожної дитини.
Навчання ведеться на двох платформах:
https://classroom.google.com/u/0/c/NzMzNzA2NTM2MzFa
https://us04web.zoom.us/j/487621526?pwd=VnMyeVFPaFd2YVBxaENRa1ZIM3dDdz09
- Викладач: Скрипниченко Світлана