Дисципліна «Основи теорії планування експерименту» є базовою у підготовці фахівця з інформаційної безпеки.

Перелік загальних и фахових компетентностей, яких набуває студент при вивченні:

ЗК 1. Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

ЗК 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професії.

ЗК 4. Здатність до здобування нових знань, накопичення наукових та педагогічних вмінь і навичок та їх застосування в практичних ситуаціях.

ЗК 7. Здатність використовувати методи фундаментальних  та загально-професійних наук для розв’язання  задач кібербезпеки.

СК 1. Здатність до застосування сучасних інформаційних і технологічних технологій у сфері захисту інформації.

СК 2. Здатність до виявлення вразливостей та забезпечення безпеки дротових і бездротових мереж, розслідування інцидентів інформаційної та/або кібербезпеки та протидії злоякісному програмному забезпеченню.

СК 7. Здатність організовувати та проводити наукові дослідження, пов’язані із застосуванням математичних та технічних методів для аналізу та дослідження процесів та систем забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки.

Програмні результати навчання:

РН 2. Вміти діагностувати та інтерпретувати ситуації, планувати та здійснювати наукові дослідження, критично осмислювати основні теорії, принципи, методи і поняття у навчанні та професійній діяльності.

РН 4. Вміти застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення, сучасні інформаційні .

технології у сфері захисту інформації.

РН 6. Вміти виявляти загрози проникнення або доступу зловмисників до мереж обробки інформації.

РН 11. Вміти застосовувати сучасні методики планування експерименту при побудові математично-статистичних моделей процесів та об’єктів в галузі захисту інформації.

РН 12. Знати особливості побудови математичних моделей при вирішенні задач захисту інформації, вміти їх розробляти та володіти науковими підходами до застосування цих моделей у задачах оптимізації захисту інформації