Дисципліна «Проектування»   («Фірмовий стиль») є профілюючою дисципліною спеціальності «Дизайн» у справі підготовки спеціалістів цього профілю.

Метою і задачами дисципліни «Проектування» («Фірмовий стиль») є навчання студентів вмінням та навичкам проектування складових фірмового стилю корпорацій, підприємств, об’єднань, організацій, підприємств тощо, і комплексної гармонійної організації їх рекламного середовища.

Засвоєння метода проектування даних графічних елементів, набуття знань і навичок є основою майбутньої діяльності, пов'язаної з розробкою аналогічних сучасних комплексів фірмового стилю.

Предметом навчання на четвертому курсі є проектування елементів фірмового стилю: товарного знаку, фірмового шрифтового напису (логотипу), фірмового блоку, фірмового гаслу (слогану), фірмового коліру (кольорів), фірмового комплекту шрифтів та ін.