Програма вивчення навчальної дисципліни «Теорії масової поведінки» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності  061 «Журналістика».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є психологія мас. Від розуміння їх, заради кого працює ціла армія «різноманітних соціальних ролей», їх, хто є великою рушійною силою для людства, залежить розуміння і природи тих інститутів, які покликані працювати в середовищі масової комунікації, і природи засобів, що забезпечують масове спілкування, відповідно, і суті журналістського професіоналізму.

Метою викладання навчальної дисципліни «Теорії масової поведінки» є: по-перше, ознайомити студентів з основними теоріями і концепціями психології мас, методами та технологіями впливу на масову свідомість; по-друге, сформувати у студентів теоретичні знання, щодо особливостей прояву феноменів масової свідомості та поведінки в контексті історичних умов і взаємодії різних видів культури.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є:

- допомогти студентам опанувати теоретичні засади курсу, розкрити зміст основних концепцій, теоретичних принципів і основних понять, які використовуються представниками світової та вітчизняної науки в галузі психології мас;

- ознайомити і навчити прикладним аспектам, які знайшли широке застосування в масовокомунікаційних процесах.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

фахові компетентності:

Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.

Здатність прогнозувати зміни громадської думки, поведінки в конкретних умовах.

Здатність формувати інформаційний контент.