Програма вивчення навчальної дисципліни «Теорії масової поведінки» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 061 «Журналістика».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є психологія мас. Від розуміння їх, заради кого працює ціла армія «різноманітних соціальних ролей», їх, хто є великою рушійною силою для людства, залежить розуміння і природи тих інститутів, які покликані працювати в середовищі масової комунікації, і природи засобів, що забезпечують масове спілкування, відповідно, і суті журналістського професіоналізму.
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорії масової поведінки» є: по-перше, ознайомити студентів з основними теоріями і концепціями психології мас, методами та технологіями впливу на масову свідомість; по-друге, сформувати у студентів теоретичні знання, щодо особливостей прояву феноменів масової свідомості та поведінки в контексті історичних умов і взаємодії різних видів культури.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- допомогти студентам опанувати теоретичні засади курсу, розкрити зміст основних концепцій, теоретичних принципів і основних понять, які використовуються представниками світової та вітчизняної науки в галузі психології мас;
- ознайомити і навчити прикладним аспектам, які знайшли широке застосування в масовокомунікаційних процесах.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
фахові компетентності:
Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
Здатність прогнозувати зміни громадської думки, поведінки в конкретних умовах.
Здатність формувати інформаційний контент.
- Викладач: Хітрова Тетяна