Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін» є надання слухачам магістратури цілісної і логічно-послідовної системи знань про дидактику підготовки кадрів вищої кваліфікації у закладах вищої освіти; розкриття концепції, основ теорії та методики викладання навчальних дисциплін у системі вищої освіти.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є

- ознайомити слухачів магістратури зі структурою і змістом навчального процесу у закладах вищої освіти, з особливостями роботи викладачів, завідувача кафедри, деканату, адміністрації;

- забезпечити оволодіння педагогічними формами освітньої взаємодії зі студентами; навчити творчо застосовувати знання і способи діяльності, засвоєні під час вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу;

- навчити планувати, організовувати і аналізувати різноманітні види навчальних і позааудиторних занять, використовувати найбільш ефективні методи навчання, виховання і розвитку студентів;

- стимулювати набуття початкового досвіду ведення науково-методичної роботи та дослідно-експериментальних форм педагогічної діяльності;

- ознайомити слухачів магістратури з кращим педагогічним досвідом викладачів закладів вищої освіти України, апробувати найбільш ефективні прийоми і методи навчання, що застосовуються в системі викладання журналістикознавчих дисциплін.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Здатність бути критичним і самокритичним.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

Здатність працювати в команді.

Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

фахові компетентності:

Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.

Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.

Уміння визначати основні наукові підходи щодо організації, змісту та методів процесу підготовки спеціалістів у закладах вищої освіти.

Уміння застосовувати новітні й традиційні технології навчання і виховання студентів в процесі здійснення педагогічної діяльності у закладах вищої освіти.

Здатність до визначення складових професійної компетентності педагога закладів вищої освіти.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

-      пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань

-      оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами

-      виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел

-      використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань

-      планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків

-      . координувати виконання особистого завдання із завданнями колег

-      виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань

-      вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою

-      генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації

-      використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва

-      застосовувати новітні й традиційні технології навчання і виховання студентів в процесі здійснення педагогічної діяльності у закладах вищої освіти;

визначати складові професійної компетентності педагога вищої школи.