1.      Загальна інформація

Назва дисципліни

 

Інженерні вишукування, обов’язкова  

Рівень вищої освіти

 

Перший (бакалаврський) рівень

Викладач

 

Іщенко Олена Леонідівна, посада: ст.викл. кафедри БВУП

Контактна інформація викладача

 

Телефон кафедри: +38(061)7698563,

Іщенко О.Л.: телефон викладача: +380953363250,

e-mail викладача:  e.l.fenenko@gmail.com

Час і місце проведення навчальної дисципліни

 

Предметна аудиторія кафедри: 547

Обсяг дисципліни

 

Кількість годин - 120, кредитів - 4, розподіл годин (лекції – 30год., практичні – 14год.., самостійна робота – 76год.), вид контролю - залік

Консультації

 

Згідно з графіком консультацій

2.      Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Вивчення дисципліни є логічним продовженням опанування дисциплін Інженерна геодезія», «Інженерна геологія», «Фізика», «Вища математика», «Технічна механіка рідини і газу», «Охорона праці», «Охорона навколишнього середовища».

3.      Характеристика навчальної дисципліни

Предметом вивчення навчальної дисципліни є механізм здійснення інженерних вишукуваннях під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту  будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності :

ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

фахові компетентності :

СК02. Здатність до критичного осмислення і застосування основних теорій, методів та принципів природничих наук.

СК03. Здатність працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали при проектуванні та зведенні об’єктів будівництва та інженерних мереж.

СК04. Здатність складати та використовувати технічну документацію.

СК07. Здатність оцінювати і враховувати кліматичні,  інженерно-геологічні та екологічні особливості території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об'єктів.

СК11. Усвідомлення сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

Очікувані результати навчання з дисципліни:

ПР01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних та природничих наук у сфері професійної діяльності.

ПР06. Працювати з геодезичними приладами та використовувати топографічні матеріали для проектування та створення об’єктів будівництва та інженерних мереж.

ПР07. Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.

ПР10. Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів.

ПР14. Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

4.      Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Інженерні вишукування» є засвоєння теоретичного матеріалу в області інженерної геології, ґрунтознавства, інженерних вишукувань для обґрунтування розрахунку та аналізу отриманих результатів, методів інженерних вишукувань.

5.       Завдання вивчення дисципліни

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

-      вивчення задач технічних і економічних вишукувань;

-      вивчення послідовності і етапів виконання інженерних вишукувань;

-      вивчення основних методів розрахунку при виконанні геоморфологічних, геодезичних, геологічних, гідрологічних вишукувань

-      розвиток у студентів навиків і уміння при виконанні інженерних

вишукувань на автомобільних дорогах.

6.      Зміст навчальної дисципліни

Курс навчальної дисципліни складається з лекцій, практичних та самостійної робіт. При викладанні в аудиторії лектор викладає загальні положення нормативних та правових документів. Практичні заняття включають постановку загальної проблеми (завдання) викладачем та її обговорення за участю студентів, розв’язання задач з їх обговоренням, вирішення контрольних завдань, їх перевірка та оцінювання.

7.      План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1-4

Завдання і зміст інженерних вишукувань.

лекції / практичні заняття

5/ 1

4-8

Сутність і завдання інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань.

лекції / практичні заняття

10 / 6

8-12

Сутність і завдання інженерно-гідрогеологічних,  інженерно-метеорологічних та інженерно-екологічних вишукувань.

лекції / практичні заняття

8 / 3

12-15

Ефективність якість інженерних вишукувань у будівництві.

лекції / практичні заняття

7/ 4

8.      Самостійна робота

Підготовка до аудиторних занять – 20год.

Підготовка до рубіжного тестування– 15год.

Опрацювання розділів програми, які не викладаються на лекціях – 26год.

Теми для самостійного опрацювання:

1. Геодезичні дослідження автомобільних доріг.

2. Геодезичні дослідження залізничних доріг.

3. Геодезичні дослідження високовольтних ліній.

4. Геодезичні дослідження трубопроводів.

5. Питання БЖД при проведенні геодезичних вишукувань. Камеральні

роботи.

6. Геодезичні дослідження гідротехнічних споруд.

7. Геодезичні дослідження прецизійних споруд.

8. Геодезичні дослідження об'єктів лісовпорядкування.

9. Роль інженерних вишукувань в Україні.

10. Технологія і організація проектних робіт.

11. Питання БЖД при проведенні геодезичних вишукувань. Польові роботи.

12. Геодезичні роботи при річкових і озерних вишукуваннях

13. Інженерні вишукування та їхня роль у водогосподарському будівництві

14. Новітні технології, сучасне обладнання і надточні вимірювальні пристрої для проведення інженерних вишукувань.

Підготовка до екзамену – 15год.

9.      Система та критерії оцінювання курсу

Розподіл балів, які отримують студенти протягом семестру та на екзамені

Поточне тестування та самостійна робота

Залік

Модуль 1

Модуль 2

Модуль 3

Модуль 4

15

15

15

15

40

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

10.  Політика курсу

За кожний модуль студент отримую максимум 15 балів

Оцінка складається із присутності студента на лекціях, практичних заняттях, поточна перевірка домашнього завдання.

Максимальна оцінка за залік – 40 балів. Залік проводиться у вигляді тестового завдання, що складається з 20 рівноважних питань теоретичного курсу.

Максимальна кількість балів за кожне питання – 2 бали:

Підсумкова оцінка з дисципліни: дорівнює сумі балів всіх модулів та заліку.

Порядок зарахування пропущених занять. Пропущені лекційні або практичні заняття необхідно відпрацювати і захистити у встановленому порядку.

За кожну пропущену лекцію студент має скласти презентацію в програмному комплексі MS PowerPoint, пропущене практичне заняття можна відпрацювати самостійно за темою заняття.

Захист пропущених занять відбувається відповідно до графіку консультацій викладача.

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

- надання достовірної інформації про результати власної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації