1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови (англійської)» є формування у студентів вмінь та навичок монологічного та діалогічного мовлення, аудіювання, читання та письма, перекладу текстів різної тематики .
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови (англійської)» є завдання:
- практичні (формування мовної та мовленнєвої компетенцій),
- когнітивні (розвиток навчально-пізнавальної компетенції),
- афективні (формування впевненості щодо використання мови як засобу комунікації – комунікативна компетенція, а також позитивного відношення до вивчення англійської мови та засвоєння відповідної культури – ціннісно-смислова компетенція),
- освітні (компетенція особистісного самовдосконалення),
- фахові (формування перекладацької компетенції) та
- соціальні (розвиток соціокультурної та комунікативної компетенцій).
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні володіти наступними компетенціями
загальними:
- здатністю застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- знати та розуміти предметну область та професійну діяльність;
- здатністю спілкуватися іноземною мовою (з дотриманням всіх фонетичних, лексико-синтаксичних, граматичних норм) в різних ситуаціях, головним чином, в ситуаціях професійного спілкування;
- здатністю вчитися та оволодівати сучасними знаннями;
- здатністю до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатністю працювати в команді;
- навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
фаховими:
- міжкультурною компетентністю (розуміння соціолінгвістичного та текстового вимірів: мовна варіативність, макроструктура та когерентність тексту, імпліцитність, алюзії, стереотипи; формування тексту перекладу згідно з жанровими та риторичними стандартами і таке інше);
- інформаційною компетентністю (ідентифікація достовірної інформації, пошук релевантних документів та термінології; використання баз пошуку інформації та інших електронних ресурсів);
- тематичною компетентністю (підбір необхідної інформації за тематикою перекладу; розвиток компетентності у певних галузях науки і техніки, критичне мислення, аналіз і узагальнення);
- технологічною компетентністю (редагування, створення баз даних і файлів, використання нових технічних засобів для перекладу мультимедійних та аудіовізуальних матеріалів; підготовка різних форматів перекладу для різних технічних медіа).
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __330__ години___11__ кредитів ЄКТС.
2. Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Expressing Opinion»
Тема 7. «Writing Reviews»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 2.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing Proposals»
Тема 7. «Writing: Making Suggestions and Recommendations»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 3.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Letters to the Press / Balanced Arguments»
Тема 7. «Writing a Formal Letter»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 4.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Summaries. Articles»
Тема 7. «Writing: Articles»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 5.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Reports»
Тема 7. «Writing: Reports»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
3. Рекомендована література
Базова
1. Evans V. Upstream: C2. Proficiency. Student’s Book / Virginea Evans, Jenny Dooley. Express Publishing, 2002. 272 p.
Допоміжна
1. Evans V. Upstream: Proficiency. Workbook / Virginea Evans, Jenny Dooley. Express Publishing, 2002. 118 p.
2. Oxford Guide to British and American Culture. Oxford University Press, 2001. 629 p.
3. The Guardian, the Times, the Newsweek, the New York Times, the Time.
Довідники
4. Англо-український словник: в 2-х томах / М.І. Балла. К. : Освіта, 1996. 1232 с.
5. Англо-український фразеологічний словник. К.: Радянська школа, 1969. 587 с.
6. Гордон Е.М. A Grammar of Present-Day English: учебник для ин-тов и фак. иностр. яз / Е.М. Гордон, И.П. Крылова. М.: Высшая школа, 1974. 336 с.
7. Longman Dictionary of Contemporary English / ed. by P. Proctor // Longman. Pearson Education Limited, 2000. URL : http://www.ldoceonline.com/dictionary/proctor (дата звернення: 20.07.2018).
8. New Webster’s Dictionary and Thesaurus of the English Language. Lexicon Publications, 1993. 1216 p.
9. Oxford Collocations Dictionary for Students of English / ed. by Sheila Dignen, Jonathan Crowther and Diana Lea. Oxford University Press, 2003. 897 р.
10. The Oxford Dictionaries Online // The Oxford University Press. URL : http://oxforddictionaries.com/ (дата звернення: 20.07.2018).
4.
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні
тестові завдання (денна форма),
контрольні роботи (заочна форма).
Ресурс розміщення навчальних матеріалів:
У роботі зі студентами використовується ресурс Google Classroom. Детальніше дивись за посиланням
https://classroom.google.com/c/Njc0NTA5MDc3NDRa Кузнєцова І. В. Код курса
http://сlassroom.google.com/u/0/c/
Контроль, зворотний зв'язок і звітність студента (терміни, електронний ресурс тощо):
Перевірені роботи викладено у системі Google Classroom. Кожен студент повинен у зазначений термін надіслати роботу на мейл викладачеві). Детальніше дивись за посиланням.
https://classroom.google.com/c/Njc0NTA5MDc3NDRa Кузнєцова І. В. Код курса
http://сlassroom.google.com/u/0/c/
- Викладач: Костенко Ганна
- Викладач: Кузнєцова Ірина
- Викладач: Кущ Єліна
- Викладач: Лещенко Ганна