Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг взаємовідносин» є формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу взаємовідносин, вироблення вмінь та навичок в області побудови ефективної системи взаємодії на підприємстві.
Основними завданнями, які мають бути
вирішені в процесі викладення курсу, є опанування здобувачами таких вмінь, як: визначення
ключових факторів успіху взаємовідносин в бізнес-середовищі; здійснення стратегічного аналізу споживчих позицій покупців; прогнозування поведінки контрагентів
бізнесу; визначення сценаріїв майбутнього розвитку взаємовідносин із покупцями,
партнерами, конкурентами; розробка плану стратегічного маркетингу відносин.
- Викладач: Цвілий Сергій