Робоча програма  «Електротехніка та електромеханіка»

для студентів спеціальності 144 «Теплоенергетика»".

Міждисциплінарні зв’язки:  Курс ґрунтується на матеріалах попередніх дисциплін:

•   вища математика;

•   фізика;

•   обчислювальна техніка і програмування;

 

Мета дисципліни – сформувати у студентів компетентність в області теоретичної електротехніки та електромеханіки і практики застосування теоретичних знань спеціальності 144 «Теплоенергетика»".

Завдання дисципліни  – оволодіння основами електротехніки та електромеханіки і практичними прийомами її використання, що підвищує ефективність роботи дослідника та дозволяє з найменшими витратами вирішувати практично важливі дослідницькі завдання.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

Програмні компетентності

·        Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки і електромеханіки або у процесі навчання,

що передбачає застосування теорій та методів фізики та інженерних

наук і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

·        Загальні компетентності (ЗК)

К01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.

К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

КОЗ. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

К04. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

К05. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

К06. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

К07. Здатність працювати в команді.

К08. Здатність працювати автономно.

К09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

К10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового

способу життя.


        фахові компетентності (ФК):

К11. Здатність вирішувати практичні задачі із застосуванням систем автоматизованого проектування і розрахунків (САПР).

К12. Здатність вирішувати практичні задачі із залученням методів

математики, фізики та електротехніки.

КІЗ. Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з роботою електричних систем та мереж,

електричної частини станцій і підстанцій та техніки високих напруг.            

К14. Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами метрології, електричних

вимірювань, роботою пристроїв автоматичного керування, релейного захисту та автоматики.

К15. Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з роботою електричних машин, апаратів та автоматизованого електроприводу.

К16. Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами виробництва, передачі та розподілення електричної енергії.      

Очікувані програмні результати навчання: у результаті вивчення навчальної дисципліни студент має оволодіти основами теорії електричних та магнітних кіл та практичними прийомами роботи з електромеханічними пристроями.