Мета дисципліни «Організаційна поведінка» є формування у майбутніх фахівців теоретичних і прикладних знань з індивідуально-психологічних характеристик особистості, її мотивації та ставлення до різних складових трудового процесу, тенденцій організаційного розвитку та реакції на зміни, що дасть можливість розуміти та прогнозувати людську поведінку в конкретних ситуаціях та оволодіння техніками організаційного розвитку.

 Завдання «Організаційна поведінка» як навчальної дисципліни – сформувати у студентів компетенції за таким переліком:

-       озброєння системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ дисципліни;

-       надати уяву про сучасний стан і тенденції розвитку організаційної поведінки;

-       вивчити методи опису поведінки працівників, груп, організацій;

-       показати можливі схеми розробки проектів організаційних систем, які ставлять у центр уваги людину, її здатності та потреби;

-       набуття практичних навичок щодо способів змін поведінки індивіда або групи відповідно до критеріїв ефективності роботи організації;

-       опанування навичок формувати систему адаптації та розвитку персоналу в організації;

-       навчити розробляти систему винагородження в організації;

-       забезпечення зацікавленості в активній навчальній та науково-дослідній роботі.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 15. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

спеціальні компетентності:

СК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

СК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК 8. Здатність планувати діяльність організацій та управляти часом.

СК 9. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.

СК 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

очікувані програмні результати навчання:

ПР 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.

ПР 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПР 8Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПР 9. Демонструвати навички взаємодії лідерства, командної роботи.

ПР 10. Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.

ПР 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР 14.  Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.

ПР 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності ті між культурності.

ПР 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера