Мета дисципліни «Стратегічне управління» є формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, методика розробки стратегій розвитку підприємства, набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного управління в діяльності підприємств.

Завдання «Стратегічне управління» як навчальної дисципліни – сформувати у студентів компетенції за таким переліком:

-       ознайомлення студентів із сутністю, основними поняттями і категоріями стратегічного управління, еволюцією підходів до формування та реалізації стратегій в процесі стратегічного управління;

-       вивчити завдання і технологічний процес стратегічного управління;

-       визначення сутності та класифікації стратегій розвитку організацій;

-       розглянути основи аналізу галузевої конкуренції і внутрішнього середовища підприємства;

-       засвоєння процесу стратегічного планування;

-       вивчити процес формування та реалізації стратегій управління підприємством;

-       набуття теоретичних навичок з питань оцінки внутрішнього і зовнішнього оточення, визначення стратегічних цілей, розробки стратегії, формування стратегічного плані, оцінки діючої стратегії, її контролю при впровадженні;

-       вивчити сутність та сфери стратегічного маркетингу, вплив маркетингового середовища на стратегічну діяльність підприємств.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

спеціальні компетентності:

СК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

СК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

СК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

очікувані програмні результати навчання:

ПР 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.

ПР 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.

ПР 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПР 8Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПР 10. Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.

ПР 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера