Мета: формування теоретичних і прикладних знань у галузі управління інноваціями та особливості його здійснення суб’єктами господарювання в умовах ринкових відносин: організаційні форми інноваційної діяльності, управління інноваційним розвитком організації та інноваційним проектом, управління ризиками та державна підтримка інноваційної діяльності.

Завдання дисципліни є: одержання сучасних знань з теоретичних та методологічних основ управління інноваціями, опанування прикладними аспектами інноваційної діяльності.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

- інтегральна:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

- загальних:

ЗК 3Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність)

ЗК 14. Здатність працювати у міжнародному контексті.

-                     фахових:

С(Ф)К 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.

С(Ф)К 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

С(Ф)К 3 Здатність визначати перспективи розвитку організації.

С(Ф)К 4 Вміння визначати функціональні області організації та
зв’язки між ними.

С(Ф)К 9 Здатність працювати в команді та налагоджувати
міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних
завдань.

С(Ф)К 10 Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх
якість та мотивувати персонал організації.

С(Ф)К 11Здатність створювати та організовувати ефективні
комунікації в процесі управління.

С(Ф)К 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень

ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації         

ПРН 7. Виявляти навички організаційного проектування

ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера