Метою вивчення дисципліни « Технології електронних продажів » є формування системи теоретичних та практичних знань, навичок з електронних продажів, які дадуть змогу студентам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі.

Завдання: ознайомити студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та технологіями електронних продажів;набути практичних навичок для здійснення електронних продажів;виховати здатність до пошуку методів розв’язання спірних питань з процедури електронних продажів та електронної торгівлі.

Загальні компетентності:

  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
  • Здатність проводити  дослідження на відповідному рівні.

Фахові компетентності:

  • Здатність використовувати понятійно-термінологічний апарат публічних закупівель та біржової електронної торгівлі;
  • Знання специфіки публічних закупівель та біржової електронної торгівлі;
  • Вміння використовувати інформаційні системи електронних закупівель;
  • Здатність аналізувати види торгових стратегій;
  • Знання систем електронної біржової торгівлі;
  • Здатність використовувати нормативно-правову базу регулювання та здійснення системи електронної торгівлі;
  • Вміння складати тендерну документацію;
  • Вміння оскаржувати процедуру закупівлі та проводити аукціон;
  • Здатність аналізувати та узагальнювати результати проведення електронної торгівлі.

Результати навчання:

  • Застосовувати основні законодавчі акти, що регулюють сферу публічних закупівель.
  • Використовувати інформаційні вебпортали.
  • Знати основних суб’єктів публічних закупівель та розрізняти їх.
  • Знати функції тендерного комітету і основні вимоги до претендента на посаду уповноваженої особи.
  • Розробляти та організувати закупівельну діяльність на підприємстві.
  • Організувати відкриті торги та специфіку проведення кожної з існуючих процедур закупівель.
  • Проводити моніторинг публічних закупівель.
  • Розуміти систему та повноваження органів контролю та оскарження у сфері публічних закупівель.
  • Застосовувати основні види торгових стратегій та електронний трейдинг.

  • Знати сучасні системи біржової електронної торгівлі.