Мета: формування у студентів знання з інформаційного (комунікативного) менеджменту як процесу використання й управління інформаційними ресурсами організації з урахуванням особливостей інформації як стратегічного ресурсу та одного із засобів досягнення завдань, що стоять перед організацією, установою, фірмою; набуття навичок з управління інформаційними потоками з урахуванням особливостей інформації, обмінів інформацією через різні форми зв’язків між людьми, які спрямовані на досягнення цілей організації.

 Завдання: ознайомлення з нормативно-методичною базою, що регламентує інформаційну діяльність на сучасному етапі; вивчення основоположних понять та термінології; ознайомлення з організацією пошуку, збирання та обробки даних і підготовки необхідної інформації для прийняття відповідних управлінських рішень.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

 загальні компетентності:

  •  здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
  • здатність до пошуку,
  • оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • навички міжособистісної взаємодії;

фахові компетентності:

  • уміти використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;
  • здатність здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;
  • здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах спеціальності.

Очікувані програмні результати навчання:

  • здатний до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
  • здатний до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • має навички міжособистісної взаємодії;
  • здатний використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів.