Мета: формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології регіонального маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій установами та організаціями управління регіону на основі маркетингу для задоволення потреб цільових та контактних аудиторій.
Завданням дисципліни «Регіональний маркетинг» є: ознайомити майбутніх фахівців з регіонального управління з термінологією, понятійним апаратом, методами дисципліни та забезпечити їх засвоєння; озброїти здобувачів вищої освіти системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ регіонального маркетингу; забезпечити розуміння сутності основних елементів комплексу регіонального маркетингу; навчити конкретним прийомам поведінки та активної маркетингової діяльності в умовах динамічного зовнішнього середовища з метою формування та покращення іміджу регіону, приваблення інвестицій, формування комунікацій між всіма учасниками територіальної громади; розкрити роль та завдання маркетингу у системі органів регіонального управління.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК4. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК6. Здатність працювати в команді.
ЗК7. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).
фахові компетентності:
СК1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.
СК3. Здатність забезпечувати дотримання нормативноправових та морально-етичних норм поведінки.
СК7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.
СК9. Здатність впроваджувати інноваційні технології.
СК10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
СК11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
очікувані програмні результати навчання:
РН1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства.
РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.
РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.
РН14. Уміти коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов.
Форма контролю - залік- Викладач: Соколова Юлія