Мета: формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології регіонального маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій установами та організаціями управління регіону на основі маркетингу для задоволення потреб цільових та контактних аудиторій.

Завданням дисципліни «Регіональний маркетинг» є: ознайомити майбутніх фахівців з регіонального управління з термінологією, понятійним апаратом, методами дисципліни та забезпечити їх засвоєння; озброїти здобувачів вищої освіти системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ регіонального маркетингу; забезпечити розуміння сутності основних елементів комплексу регіонального маркетингу; навчити конкретним прийомам поведінки та активної маркетингової діяльності в умовах динамічного зовнішнього середовища з метою формування та покращення іміджу регіону, приваблення інвестицій, формування комунікацій між всіма учасниками територіальної громади; розкрити роль та завдання маркетингу у системі органів регіонального управління.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

 загальні компетентності:

ЗК1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

ЗК2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК4. Здатність бути критичним і самокритичним.

ЗК5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК6. Здатність працювати в команді.

ЗК7. Здатність планувати та управляти часом.

ЗК8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).

фахові компетентності:

СК1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.

СК3. Здатність забезпечувати дотримання нормативноправових та морально-етичних норм поведінки.

СК7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.

СК9. Здатність впроваджувати інноваційні технології.

СК10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.

СК11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

очікувані програмні результати навчання:

РН1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства.

РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.

РН14. Уміти коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов.

Форма контролю - залік