Мета дисципліни «Менеджмент у будівництві» є формування системного мислення та комплексу спеціальних знань і вмінь з управління функціональними підсистемами та елементами внутрішнього середовища підприємств будівельної галузі на всіх стадіях життєвого циклу та опанування сучасними організаційними принципами функціонування будівельного комплексу в цілому і його складових структур , понять, методів і технологій моделювання процесів будівництва для підвищення його ефективності і якості.

Завдання «Менеджмент у будівництві» як навчальної дисципліни – сформувати у студентів компетенції за таким переліком:

-       основні питання теоретичних положень організації, планування і управління будівництвом;

-       теоретичні та організаційні основи діяльності будівельних підприємств;

-       методи взаємовідносин між учасниками будівельного процесу на базі договорів підряду;

-        принципи та методи управління незалежно від структури управління окремих будівельних організацій;

-        класифікацію структур управління будівельних організацій;

-        принципи відповідності встановлених повноважень посадових осіб, їх права і обов’язки і відповідальність кожного підрозділу будівельної організації;

-        принципи гнучкості та економічності управління організацією;

-       специфічні закономірності менеджменту в будівництві;

маркетинг будівельних послуг і стратегії будівельного підприємства

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

спеціальні компетентності:

СК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

СК 5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.

СК.7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.

СК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

очікувані програмні результати навчання:

ПР 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту сучасних концепцій лідерства.

ПР 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.

ПР 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації. Розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПР 7. Виявляти навички організаційного проектування.

ПР 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПР 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.

ПР 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера