Метою викладання дисципліни «Економіка підприємства» є надання студентам ґрунтовних знань з основних розділів прикладної економіки, зокрема, з аналізу, планування, організації та забезпечення ефективності господарювання на рівні підприємства як первинної ланки суспільного виробництва, а також формування у студентів сучасного економічного мислення і системи спеціальних знань щодо економічного механізму, ресурсного забезпечення та результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, змісту окремих напрямків цієї діяльності та їх взаємозв’язку, системи показників, що їх характеризують.

Основні знання, які одержує студент – це опанування загальних питань організації діяльності та функціонування підприємств різних форм власності, забезпечення їх ефективності та конкурентоспроможності.

Основні уміння – використання у процесі господарської діяльності конкретних форм прояву економічних законів і закономірностей функціонування і розвитку суспільного виробництва.

Основні навички – проведення аналізу різних сфер діяльності підприємства: персоналу, капіталу, застосовуваних технологій, понесених витрат, отриманих прибутків та інших економічних вигод, рівня конкуренції на ринку та ефективності виробництва.

Завданнями дисципліни «Економіка підприємства» є теоретична та практична підготовка бакалаврів з наступних питань:

  • підприємство як суб’єкт господарювання та основні напрямки його господарсько-фінансової діяльності (операційна, інвестиційна, інноваційна, фінансова);
  • методичні засади планування діяльності підприємства;
  • сутність господарських процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах сучасних підприємств;
  • методи і способи раціонального поєднання та ефективного використання всіх складових виробничого процесу на підприємстві;
  • економічний механізм функціонування підприємства, формування та використання його ресурсного потенціалу з метою оптимізації економічних результатів діяльності;
  •  методичний інструментарій розробки та реалізації завдань управління підприємством, аналізу та планування окремих показників діяльності підприємства;
  •   комплекс економічних знань і сучасних досягнень теорії та практики управління підприємствами, механізму їх розвитку, запобігання кризових явищ та банкрутства, забезпечення економічної безпеки.