Характеристика навчальної дисципліни

Психологія бізнесу як новітній напрямок психологічної науки розкриває сучасну парадигму управління та психологічні аспекти в бізнесі, формує розуміння умов, чинників, принципів підвищення ефективності організації.

Вивчення навчальної дисципліни «Психологія бізнесу» орієнтує на особливості сучасного бізнесу та роль людського фактора у досягненні поставлених цілей, спрямовує активність майбутніх фахівців на подолання труднощів, підвищення конкурентоспроможності та розвиток організації, допомагає зрозуміти усю багатоплановість, складність і суперечливість бізнесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

-          здатність генерувати нові ідеї (креативність);

-          здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

-          здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;

-          здатність реалізовувати інноваційні проєкти

фахові компетентності:

-          здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для обґрунтування стратегії розвитку економічних суб’єктів та пов’язаних з цим управлінських рішень;

-          здатність визначати ключові тренди соціально-економічного та людського розвитку;

-          здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання;

-          здатність застосовувати науковий підхід до формування та виконання ефективних проєктів у соціально-економічній сфері;

-          здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем.

очікувані програмні результати навчання:

-          розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень;

-          дотримуватися принципів академічної доброчесності;

-          обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики;

оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень .