Програма вивчення навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 133 – «Галузеве машинобудування», освітня програма: «Колісні та гусеничні транспортні засоби».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування товарної інноваційної політики машинобудівного підприємства.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні основи та характеристика товарної інноваційної політики машинобудівного підприємства.

2. Практичні аспекти розробки й обґрунтування комерційних перспектив створення нового товару.

Метою викладання навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» є формування системи спеціальних знань і практичних навичок розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; набуття навичок використання сучасних методів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

ЗК 2. Здатність використовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Здатність шукати та опрацьовувати інформацію з різних джерел.

ЗК 7. Здатність ухвалювати обґрунтовані рішення.

ЗК 9. Здатність абстрактно мислити, генерувати нові ідеї, аналізувати та синтезувати.

фахові компетентності:

СК 5. Здатність вирішувати перспективні завдання сучасного виробництва, спрямовані на задоволення потреб споживачів.

СК 6. Здатність визначати техніко-економічну ефективність машин, процесів, устатко́вання й організації галузевого машинобудування та їхніх складників на основі застосовування аналітичних методів і методів комп’ютерного моделювання.

СК 8. Здатність використовувати знання на засадах комерційної та економічної діяльності.

СК 9. Здатність розробляти плани й проекти, спрямовані на досягнення поставленої мети і зорієнтовані на наявні ресурси, розпізнавати та керувати чинниками, що впливають на витрати у планах і проектах.

СК 14.         Здатність керувати проектами та оцінювати їхні результати.

очікувані програмні результати навчання:

5. Вміння системно аналізувати інженерні об’єкти, процеси і методи.

7. Навички експериментування та аналізування результатів.

13. Вміння використовувати знання в керуванні технічними проектами, оцінювати ризики, передбачати можливі обмеження та оцінювати їхній вплив на остаточний результат.

16. Вміння проектувати, готувати виробництво та експлуатувати вироби, застосовуючи автоматичні системи підтримування життєвого циклу.

20. Навички розв'язування завдань з підвищення якості продукції.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3__ кредити(ів) ЄКТС.