Програма вивчення навчальної дисципліни «Інвестиційна діяльність» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавр спеціальності 075 – «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Метою вивчення дисципліни є формування системи теоретичних знань щодо інвестиційної діяльності та практичних навичок застосовування сучасного методичного інвестиційного інструментарію, аналізу доцільності реалізації інвестиційних проектів в умовах невизначеності та оцінювання ефективності фінансування інвестиційної діяльності суб’єкта підприємництва.

 Міждисциплінарні зв’язки: пов’язана та базується на знаннях навчальних дисциплін “Мікроекономіка”, «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка торгівлі», «Маркетинг» «Менеджмент» та знаннях інших спеціальних профільних дисциплін.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Сутність інвестицій та інвестиційної діяльності.

2. Планування, організація та оцінювання інвестиційної діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Інноваційна діяльність» є:

- вивчення сутності інвестицій, їх видів, об’єктів і суб’єктів інвестування, форм інвестиційної діяльності, особливостей державного регулювання інвестиційних процесів;

– набуття знань щодо сутності та видів реальних та фінансових інвестицій, особливостей їх планування, етапів інвестиційного проектування, методів визначення ефективності інвестицій і стратегії прийняття оптимального інвестиційного рішення;

– розкриття проблем фінансування інвестиційної діяльності, визначення напрямів удосконалювання форм і методів фінансування інвестицій, оптимального бюджетування інвестиційних проектів;

– вивчення сутності та особливостей оцінювання інвестиційної привабливості на рівні країни, регіону, міста та галузі, значення міжнародних рейтингів у цьому процесі;

– вивчення сутності та видів інвестиційних ризиків, взаємозв’язку ризику і прибутковості, методичних підходів до оцінки інвестиційних проектів в умовах інфляції та ризику; методики оцінювання ризиків фінансових інвестицій та інвестиційного портфеля;

– з’ясування особливостей міжнародної інвестиційної діяльності.

марочної політики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 7. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

фахові компетентності:

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

СК8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

очікувані програмні результати навчання:

Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів

Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __105_ годин(и)______3,5___ кредити(ів) ЄКТС.