ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", освітньої програми "Маркетинг" системи теоретичних знань і практичних навичок з управління комерційною діяльністю підприємств-посередників, розроблення та реалізації цінової політики та напрямів розвитку і вдосконалення комерційної діяльності посередників.

Завдання навчальної дисципліни "Комерційна діяльність посередницьких підприємств": надання здобувачам вищої освіти знань щодо сутності та значення комерційної діяльності посередників; формування актуальних поглядів на можливості управління комерційною діяльністю посередницьких підприємств для переходу до сучасних технологій, стратегій, тактики закупівлі та продажу товарів; використання та застосування сучасних форм, методів здійснення комерційних операцій для ефективного ведення комерційної діяльності посередницьких підприємств.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати наступні компетентності.

Загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 3);

- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. (ЗК 4);

- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК 6);

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. (ЗК 7).

Спеціальні (фахові) компетентності:

- здатність логічно і послідовно відтворювати  отримані знання предметної області маркетингу. (СК 1);

- здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК 3);

- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК 11).

Очікуванні програмні результати навчання:

- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу (РН 3);

- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію (РН 4);

- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. (РН 10);

- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта (РН 11);

- відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи (РН 13).

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120__годин(и)_4_ кредити(ів) ЄКТС.

Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 4-й рік підготовки, 7-й семестр.

Загальна кількість годин - 120 годин, з них 
для здобувачів денної форми навчання лекції - 30 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші -  - години, самостійна робота - 76 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 6 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 112 години.
Вид контролю - залік.