Метою викладення навчальної дисципліни «Енергозбереження та енергетичний менеджмент» є формування в студентів цільової здатності вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов,у сфері управління організаціями та їх підрозділами.       

Завдання вивчення дисципліни  пов'язані з формуванням:

закономірностей, принципів, історичної передумови розвитку менеджменту в будівництві; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного, проектного менеджменту тощо; функцій, методів, технологій та управлінських рішень у енергозбереженні;

 застосуванням загальнонаукових та специфічних методів дослідження; методів реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методів економічної діагностики; методів прогнозування і планування; методів проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методів контролювання; методів оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо). методів менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

- інструментарію (системи принципів, методів і показників), що забезпечує порівнянну вартісну оцінку витрат і результатів діяльності від впровадження енергозбереження, сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

-     аналітичного апарату й організаційної основи, що гарантують пошук і реалізацію найбільш ефективних шляхів виробництва й реалізації продукції;

-     мотиваційного інструментарію, необхідного для того, щоб визначати мету й знаходити засоби досягнення ефективного господарювання;

-     вивчення теорії та методологічних засад засвоєння практичних навичок управління підприємством, формування вмінь ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

1.Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

2.Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

3.Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

4.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

5.Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

6.Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

7.Здатність спілкуватися іноземною мовою.

8.Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

9.Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

10.Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

11.Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

12.Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

 

Фахові компетентності:

1.Здатність визначати та описувати характеристики організації.

2.Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

3.Здатність визначати перспективи розвитку організації.

4.Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.

5.Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.

6.Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

7.Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

8.Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.

9.Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.

10.Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

11.Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.

12.Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

В процесі вивчення навчальної дисципліни студент набуває здатність використовувати набуті знання та уміння в галузі сучасних систем енергозабезпечення об’єктів, систем керування попитом, розроблення та обґрунтування заходів з підвищення ефективності енерговикористання, ведення моніторингу енерговикористання для забезпечення енергоощадних режимів, ведення маркетингової діяльності, виконання функцій керівників та організаторів виробництва