Метою дисципліни «Державне та регіональне управління» є формування сучасного мислення на основі спеціальних знань в галузі управління на національному та регіональному рівнях; набуття вмінь та формування компетенції, необхідних для виконання функцій та реалізації повноважень органів державної влади і місцевого самоврядування; розуміння основних засад регулювання господарських процесів, форм і методів їх реалізації в сучасних умовах, визначення актуальних проблем економічної політики в Україні та засобів їх розв’язання.

Завданням вивчення дисципліни є теоретична підготовка здобувачів з питань загальних положень, принципів та методів організації системи державної та регіональної влади та місцевого самоврядування на адміністративній території та ефективне використання регіонального сукупного потенціалу. знань про загальні принципи, форми та методи управління адміністративною територією і отримання спеціальних знань необхідних для практичної управлінської діяльності.

 

Загальні компетентності

     

ЗК2.        Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. 

ЗК3.        Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК5.        Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК6.        Здатність працювати в команді.

ЗК7.        Здатність планувати та управляти часом.

ЗК8.        Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК9.        Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК11.      Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК12.      Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК13.      Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).

 

фахові компетентності:

 

СК1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів. 

СК2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.

СК 3. Здатність    забезпечувати      дотримання           нормативноправових та морально-етичних норм поведінки.

СК7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.

СК11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

 

Очікувані програмні результати навчання:

 

ПР4. Знати структуру та особливості функціонування сфери публічного управління та адміністрування.

ПР5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.

ПР6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування.

ПР12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.

ПР13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.

Міждисцип