Метою дисципліни «Економічний аналіз» для спеціальності 075 «Маркетинг» є формування теоретичних знань, набуття практичних навичок з проведення економічного аналізу у системі маркетингової діяльності підприємства.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
спеціальні компетентності:
СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі.
СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
Результати навчання з дисципліни «Економічний аналіз» деталізують такі очікувані результати навчання:
Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Р3.Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Р10.Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Р12.Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
При вивченні дисципліни «Економічний аналіз» здобувач вищої освіти повинен дотримуватися необхідних засад академічної доброчесності, своєчасно та у повному обсязі виконувати встановлені навчальні завдання, проявляти критичне мислення, творчий підхід та прагнення до самостійного наукового пошуку, схвалюється здатність вести обґрунтовану дискусію.
- Викладач: Panchenko Olga