Мета: формування комплексу професійної компетентності здобувачів вищої освіти, оновлення сучасних теоретичних і практичних знань з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій задля покращення рівня і якості електронних послуг громадянам і подальшого інноваційного розвитку публічної служби, формування у них умінь та навичок щодо: розробки та впровадження електронних державних послуг громадянам, бізнес-структурам та органам державної влади на базі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з метою модернізації системи управління, тим самим сприяючи інноваційним процесам в суспільстві на основі світових та європейських стандартів; ознайомлення з електронним урядуванням на місцевому рівні, основними поняттями цього курсу, нормативно-правовою базою з питань електронного урядування та надання управлінських послуг на місцевому рівні, сутністю, принципами, функціями, етапами впровадження та основними проблемами, пов’язаними з цим процесом; розробки, упровадження і застосування інтернету та інтранет-порталів.

Завданнями дисципліни є:

-                     формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та навичок з надання електронних управлінських послуг населенню на місцевому рівні, налагодження ефективних комунікацій з метою кращої підготовки до співробітництва та взаємодії в інформаційному суспільстві та суспільстві знань;

-                     ознайомити здобувачів вищої освіти з основними поняттями та  регламентами електронних послуг;

-                     розкрити основні підходи до класифікації електронних державних послуг із залученням  світового досвіду;

-                     ознайомити здобувачів вищої освіти з основними характеристиками та фазами реалізації електронних  послуг;

-                     навчити здобувачів вищої освіти орієнтуватися в різноманітних моделях упровадження електронних послуг на різних рівнях державної влади та місцевого самоврядування;

-                     проаналізувати і дослідити основні проблеми з впровадження електронних послуг в Україні;

-                     сформувати у здобувачів вищої освіти базу знань для використання технологій і методів надання електронних послуг у рамках своєї професійної діяльності;

-                     розглянути етапи запровадження електронних послуг в Україні;

-                     надати систематизовані знання щодо інформаційно-комунікаційної складової інтернет-порталу;

-                     сформувати систему знань щодо розробки технічного завдання на створення порталу;

-                     ознайомити із сучасними концепціями, підходами та моделями інформаційних порталів органів державної влади та місцевого самоврядування;

-                     сформувати навички та підходи до аналізу контентнаповнення порталів;

-                     ознайомити з основними стадіями становлення, наповнення та модифікації контенту порталів державних органів влади;

-                     сформувати у здобувачів вищої освіти базу знань для використання технологій і методів створення інформаційних центрів на базі Інтранету;

-                     дослідити завдання та етапи запровадження порталів органів державної влади в Україні. придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронного урядування на місцевому рівні;

-                     придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронного урядування на місцевому рівні.

 

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

- загальних:

ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини
і громадянина в Україні.

ЗК  5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 6. Здатність працювати в команді.

ЗК  7. Здатність планувати та управляти часом.

ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

фахових (спеціальних):

СК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.

СК 4. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ.

СК 5. Здатність використовувати систему електронного документообігу.

СК 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.

СК 8. Здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати.

СК 11.Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 4. Знати структуру та особливості функціонування сфери публічного управління та адміністрування.

ПРН 9. Розуміти основи електронного урядування

ПРН 10. Уміти користуватися системою електронного документообігу

 Міждисциплінарні зв’язки: За структурно-логічною схемою підготовки

здобувача вищої освіти пререквізітами дисципліни «Електронні послуги на місцевому рівні» є дисципліни «Державне і регіональне управління», «Основи публічного управління та адміністрування», «Інформаційні системи та технології», «Місцевий регіональний розвиток». Постреквізітами є дисципліни «Діджиталізація в публічному управлінні», «Time-менеджмент», «Управління змінами».