Метою вивчення навчальної дисципліни «Статистика праці» є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок успішного застосування статистичної методології та методики досліджень кількісної сторони процесів та явищ у сфері праці з метою виявлення якісних особливостей, взаємозв’язків та закономірностей в останній.
Завдання навчальної дисципліни полягають у тому, щоб озброїти слухачів сучасними знаннями з теорії статистики праці, навчити студентів використовувати статистичні методи дослідження економічних і соціальних процесів у сфері праці.
У процесі навчання студенти повинні чітко усвідомити суть і принципи побудови системи показників статистики праці, її місце і роль серед інших статистичних дисциплін, навчитися застосовувати на практиці статистичні методи оцінки трудових ресурсів, продуктивності праці, оплати праці та зайнятості працездатного населення, а також визначати тенденції розвитку і прогнозні значення статистичних показників.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни.
Загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
- здатність приймати обґрунтовані рішення.
- здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати;
- здатність застосовувати економіко - математичні методи та моделі для вирішення економічних задач;
- здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;
- навички використання сучасних джерел економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;
- здатність визначати сегментацію ринку праці, структуру попиту та пропозиції, зайнятості та безробіття;
- здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах;
- здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання економічних та соціально-трудових відносин.
- здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність;
- здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання та стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ.
- Викладач: Горбань Світлана