Студент повинен знати: тематику практичного курсу другої іноземної мови; такі форми мовленнєвої діяльності, як доповідь, бесіда, дискусія; активний словник (приблизно 6000 слів в усному та писемному спілкуванні), мовленнєві зразки та граматичний матеріал, передбачений програмою; граматичний і лексичний матеріал, правила висловлювання своєї думки у прямому спілкуванні в ситуаціях, які імітують спілкування в реальних обставинах; правила запиту інформації та реагування на репліки; правила формулювання своїх думок та ставлення до подій; різні стилістичні регістри в усному та письмовому спілкуванні з друзями, незнайомцями, колегами, працедавцями та з людьми різного віку і соціального статусу, маючи при цьому різні наміри спілкування; правила ведення бесіди (запитувати і відповідати, коментувати) з партнером або в групі що за темою пов'язані з навчанням та спеціальністю
Компетентності, яких набуває студент при вивченні. Загальні компетентності: розширення свого філологічного кругозору, аналітичне ставлення до дійсності, вироблення належного мовленнєвого стилю освіченої людини, філософське розуміння законів природи і суспільства. Фахові компетентності: формування знань про знакову (семіотичну) природу мови; про співвідношення мови і мислення, мови і суспільства, про системно-ієрархічну організацію та співвідношення мови і мовлення, про рівні мовної системи, їх одиниці та їх взаємодію; про внутрішні та зовнішні фактори мовного розвитку, основи типологічної та генеалогічної класифікації мов, а також про розселення германців в Європі та їх роль в епоху великого переселення народів; про роль готської мови у становленні та розвитку германських мов; про характерні риси фонетичної та граматичної (під)системи гер. мов у спільно-, давньогерманський та сучасний періоди їх розвитку; про загальні та особливі закономірності розвитку системи герм. мов.
1. Мета вивчення навчальної дисципліни |
Практична: формувати у студентів загальні комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному середовищі Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту
|
Вивчення курсу передбачає володіння студентом таких знань та вмінь:
знати:
- фонетичні, лексичні та граматичні явища мови, що вивчається;
- стратегії читання як мовленнєвого вміння за рахунок формування усіх його видів;
- близько 5000 лексичних одиниць (слів та зворотів) в межах пройдених тем;
- певний обсяг соціокультурних особливостей мови, що вивчається, за рахунок читання відповідних текстів, застосування ілюстративного матеріалу тощо.
вміти:
- розуміти друковані тексти за темами, що вивчаються;
- висловлюватися в межах згаданих тем;
- долати чинники, що перешкоджають розумінню під час спілкування;
- письмово оформлювати свою думку у межах 20 речень.
Завдання по курсам на сайті кафедри:
https://zp.edu.ua/kafedra-teoriyi-ta-praktiki-perekladu
З 6.04 до 24.04
1. Грамматика: впр. 10, 12, 14 стор.70-74 з роздаткового матеріал, тема відмінювання прикметників розібрати за таблицями та відео уроком,
2. Підручник: стор 254 теорія прочитати, впр. 2 стор 255, стор 264 теорія прочитати, впр. 2 стор 265, стор 275 теорія прочитати, впр. 2 стор 276, Урок 34 слова вивчити, впр В, С, впр 6, текст з АБС письмовий переклад, впр 18,19 (всі письмово)
3. Креативне завдання: Намалювати (чи накреслити схематично) власний супермаркет декілька поверхів і різні відділи, застосувати слова з теми "Покупки"
4. Домашнє читання Текст стор 109-116 "Chinin" з усіма вправами письмово
Ресурс розміщення навчальних матеріалів:
А. В. Овчинникова, А. Ф. Овчинников Читай по-немецки. Сборник адаптированных текстов. – М.:ОНИКС, 2001. – 179
Овчинникова А.В., Овчинников А.Ф. 500 упражнений по грамматике немецкого языка. - М.,ОНИКС, 2000. – 318 с.
Попов А. А., Попок М. Л. Практический курс немецкого языка– Т. 1. - М.: Лист, 1999. - 464 с.
Пирогов Н. А. , Васильченко С. Г. Сборник упражнений по грамматике немецкого языка. - Екатиринбург: Урал. пед институт, 1999. - 205с.
https://www.youtube.com/watch?v=3mHvliNzLMM
Контроль, зворотний зв'язок і звітність студента (терміни, електронний ресурс тощо):
Кожного тижня перевірка та обговорення Д. з. з кожним студентом, пояснення незрозумілих питань в вайбері, скайпі та на пошті викладача.
Завдання за адресою https://classroom.google.com/c/Njc1MjU1NDc2ODZa Код курсу 4ru6vgj- Учитель: Вікторія Волошук