Мета: формування у слухачів сучасних теоретичних і практичних знань, умінь і навичок щодо застосування комунікативних механізмів у процесі управлінської діяльності, забезпечення відкритості й прозорості функціонування органів публічної влади.

Завдання:

- розкрити зміст, навести критерії класифікації комунікації в органах публічного управління;

- ознайомити слухачів з правовими засадами застосування комунікацій у публічному управлінні;

- розглянути особливості комунікації в органах державного управління і в органах місцевого самоврядування, на центральному та на місцевому рівнях;

- розглянути внутрішньоорганізаційну комунікацію, комунікацію між органами публічної влади, комунікацію між органами публічної влади та громадськістю;

- навчити слухачів прийомам і навичкам застосування комунікативних зв’язків з метою оптимізації управлінських процедур, створення режиму довіри до органів публічної влади;

- проаналізувати міжнародний досвід комунікацій в органах публічного управління, в інститутах Європейських співтовариств;

- розглянути основні проблеми комунікацій у сучасному публічному управлінні, запропонувати слухачам шляхи їх вирішення.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

-здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні;

-здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність);

-здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти;

-здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.

фахові компетентності:

- оцінювати необхідність актуалізації комунікативних механізмів у конкретних ситуаціях, розуміти зміст і значення комунікацій як невід’ємної частини управлінської діяльності;

-використовувати комунікативні механізми для полегшення реалізації управлінських ініціатив як на етапі розробки, так і на етапі реалізації управлінських рішень;

- створювати інформаційні приводи для ЗМІ з метою інформування громадськості про діяльність органу публічного управління;

- визначати проблемні питання в комунікації в органах публічного управління.

Очікувані програмні результати навчання:

-оволодіння уміннями підготовки документів, що є механізмом індивідуальної комунікації публічних службовців;

- організація проведення нарад, засідань, інших групових форм комунікації;

- встановлювати комунікації із засобами масової інформації, у тому числі в частині написання прес-релізу, підготовки прес-конференції, брифінгу;

- здійснювати комунікації з громадськими інститутами - індивідуальних зустрічей, проведення громадських рад, укладення угод з громадськими інститутами тощо;

- використовувати мережі Інтернет для комунікації з громадськістю;

- проводити комунікативні кампанії.