«Основи управлінського консультування»
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 073 «Менеджмент»
Викладач: КУТІДЗЕ Людмила Сергіївна, доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту
Мета викладання дисципліни – формування у студентів теоретичних знань і навичок надання консультаційної послуги, орієнтованої і призначеної для удосконаленням управління виробничо-господарською організацією.
Завданням дисципліни є: опанування знань щодо закономірностей організування та надання консультаційних послуг в управлінні.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- методику консультування, як вид професійної діяльності;
- напрями та методи оцінювання результативності консультування;
- основи організації консалтингових послуг;
- маркетинг консалтингових послуг і стратегії консультаційної фірми.
вміти:
- аналізувати пропозиції консультантів;
- здійснювати діагностику організацій;
- складати технічне завдання консультанту;
- формулювати пропозицію консультанта;
- аналізувати умови контракту консультування та формувати угоди;
- організовувати проектування і розробку консультаційних рекомендацій щодо організаційного розвитку;
- встановлювати такі взаємовідносини між клієнткою та консультаційними організаціями, які дозволяють знаходити оптимальні рішення сформульованих проблем у заздалегідь встановлені терміни;
- організовувати впровадження пропозицій;
-оцінювати запропоновані консультантами рекомендації та результати рішення проблем.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;
5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
фахові компетентності:
1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;
4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;
5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління;
6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми;
7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;
8. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
9. Здатність до управління організацією та її розвитком.
10. Здатність планувати і виконувати наукові та прикладні дослідження, презентувати їх результати;
11. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту
12. Здатність формулювати задачі моделювання, створювати і досліджувати математичні та комп’ютерні моделі, застосовувати статистичні методи і моделі для аналізу об’єктів і процесів у сфері менеджменту.
Очікувані програмні результати навчання:
- критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
- ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
- проектувати ефективні системи управління організаціями;
- обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї;
- планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
- організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;
- застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
- демонструвати навички спілкування в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами;
- мати навички забезпечення особистого професійного розвитку та планування власного часу;
- планувати і проводити наукові дослідження, демонструвати результати наукових робіт та готувати їх до оприлюднення;
- ідентифікувати та класифікувати нові задачі в сфері менеджменту, описувати, аналізувати та оцінювати відповідні об’єкти, явища та процеси, обирати оптимальні методи їх дослідження.
- Викладач: Кутідзе Людмила