«Основи управлінського консультування»

ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 073 «Менеджмент»

Викладач: КУТІДЗЕ Людмила Сергіївна, доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту

Мета викладання дисципліни – формування у студентів теоретичних знань і навичок надання консультаційної послуги, орієнтованої і призначеної для удосконаленням управління виробничо-господарською організацією.

Завданням дисципліни є: опанування знань щодо закономірностей організування та надання консультаційних послуг в управлінні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- методику консультування, як вид професійної діяльності;

- напрями та методи оцінювання результативності консультування;

- основи організації консалтингових послуг;

- маркетинг консалтингових послуг і стратегії консультаційної фірми.

вміти:

 - аналізувати пропозиції консультантів;

 - здійснювати діагностику організацій;

складати технічне завдання консультанту;

-   формулювати пропозицію консультанта;

аналізувати умови контракту консультування та формувати угоди;

  - організовувати проектування і розробку консультаційних рекомендацій щодо організаційного розвитку;

 - встановлювати такі взаємовідносини між клієнткою та консультаційними організаціями, які дозволяють знаходити оптимальні рішення сформульованих проблем у заздалегідь встановлені терміни;

 - організовувати впровадження пропозицій;

 -оцінювати запропоновані консультантами рекомендації та результати рішення проблем.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

загальні компетентності:

1. Здатність  проведення досліджень  на відповідному рівні; 

2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); 

3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; 

4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети; 

5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); 

6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність); 

7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

фахові компетентності:

1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; 

2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні  стратегії та плани; 

3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту; 

4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації; 

5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; 

6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; 

7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість; 

8. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію; 

9. Здатність до управління організацією та її розвитком.  

10. Здатність планувати і виконувати наукові та прикладні дослідження, презентувати їх результати; 

11. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту 

12. Здатність формулювати задачі моделювання, створювати і досліджувати математичні та комп’ютерні моделі, застосовувати статистичні методи і моделі для аналізу об’єктів і процесів у сфері менеджменту.

Очікувані програмні результати навчання:

- критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; 

-   ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; 

-   проектувати ефективні системи управління організаціями; 

-  обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї; 

-  планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах; 

- організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; 

-  застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією; 

-  демонструвати навички спілкування в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами; 

- мати навички забезпечення особистого професійного розвитку та планування власного часу;

-  планувати і проводити наукові дослідження, демонструвати результати наукових робіт та готувати їх до оприлюднення;

- ідентифікувати та класифікувати нові задачі в сфері менеджменту, описувати, аналізувати та оцінювати відповідні об’єкти, явища та процеси, обирати оптимальні методи їх дослідження.