1.     Загальна інформація

Назва дисципліни

 

Технологія будівельного виробництва, вибіркова

Рівень вищої освіти

 

Перший (бакалаврський) рівень

Викладач

 

Жван Віктор Денисович, посада: проф. кафедри БВУП

Іщенко Олексій Сергійович, посада: ст.викл. кафедри БВУП

Контактна інформація викладача

 

Телефон кафедри: +38(061)7698563,

Іщенко О.С.: телефон викладача: +380952036263,

e-mail викладача:  a.s.ishchenko@gmail.com

Час і місце проведення навчальної дисципліни

 

Предметна аудиторія кафедри: 547

Обсяг дисципліни

 

Кількість годин - 180, кредитів - 6, розподіл годин (лекції – 30год., практичні – 30год.., самостійна робота – 75год., КП - 45), вид контролю – екзамен, КП

Консультації

 

Згідно з графіком консультацій

2.     Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Вивчення дисципліни є логічним продовженням опанування дисциплін «Архітектура будівель і споруд» і «Будівельне матеріалознавство», «Нормативне та інформаційне забезпечення проектування».

3.     Характеристика навчальної дисципліни

Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення методів і режимів виконання будівельних процесів в умовах будівельних майданчиків, обґрунтування методів виконання процесів, вимоги до їх реалізації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

фахові компетентності:

СК05. Усвідомлення технології виготовлення, технічних характеристик сучасних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, уміння ефективно використовувати їх при проектуванні та зведенні будівельних об'єктів.

СК07. Здатність оцінювати і враховувати кліматичні,  інженерно-геологічні та екологічні особливості території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об'єктів.

СК10. Здатність до розробки та оцінки технічних рішень інженерних мереж.

СК11. Усвідомлення сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

СК13. Здатність до управління технологічними процесами при зведенні, опорядженні та експлуатації будівель і споруд та монтажу інженерних систем і мереж.

СК14. Здатність до розробки раціональної організації та управління будівельним виробництвом при зведенні,  експлуатації, ремонті й реконструкції об’єктів з урахуванням вимог охорони праці.

спеціалізовано-професійні компетентності:

КСП105. Здатність забезпечити організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних конструкційних матеріалів та енергоефективних технологій.

КСП106. Здатність до проектування організаційно-технологічних рішень зведення будівель та споруд, володіння базою сучасних технологій будівельного виробництва і вміння впроваджувати їх у практичну діяльність з урахуванням техніко-економічних показників.

КСП107. Здатність до участі в управлінні комплексними будівельними проектами з усвідомленням відповідальності за прийняті рішення та забезпеченням якості робіт.

КСП108. Здатність прогнозувати та вміти оцінювати економічну доцільність зведення будівель та інженерних споруд на етапі проектування.

Очікувані результати навчання з дисципліни:

ПР04. Працювати самостійно (курсове та дипломне проектування) або в групі (лабораторні роботи, включаючи навички лідерства при їх виконанні), вміння отримати бажаний результат в умовах обмеженого часу з акцентом на професійну сумлінність і виключення можливості плагіату.

ПР07. Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.

ПР08. Ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.

ПР10. Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів.

ПР13. Розробляти та оцінювати технічні рішення інженерних мереж.

ПР14. Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.

ПР16. Проектувати технологічні процеси зведення і опорядження будівель (споруд) та монтажу інженерних систем і мереж.

ПР17. Приймати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації, ремонті й реконструкції, з урахуванням вимог охорони праці.

Програмні результати навчання (спеціалізовано-професійні):

ПРС104. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій.

ПРС105. Застосовувати при проектуванні організаційно-технологічних рішень зведення будівель та споруд базу сучасних технологій будівельного виробництва і вміти впроваджувати їх у практичну діяльність.

ПРС106. Впроваджувати ефективні методи управління комплексними будівельними проектами з усвідомленням відповідальності за прийняті рішення та забезпеченням якості робіт.

ПРС107. Прогнозувати та оцінювати економічну доцільність зведення будівель та інженерних споруд на етапі проектування.

4.     Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Технологія будівельного виробництва» є знати основи технології будівельних процесів, навчити студентів обґрунтуванню методів виконання процесів. В результаті вивчення дисципліни студент повинен оволодіти вмінням та знанням в проектуванні будівель, споруд, використовувати нормативно-технічну документацію, розробляти проекти.

5.      Завдання вивчення дисципліни

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

-              керуючись нормативними матеріалами, враховуючи архітектурно - планувальну і конструктивну частину проекту, базу будівельної організації, в умовах проектної організації: розробляти технологічні карти на нескладні будівельні процеси; вибирати машини, механізми та інженерне обладнання для виконання технологічного процесу будівельного виробництва;

– забезпечувати дотримання вимог технології при виконанні будівельних процесів.

6.     Зміст навчальної дисципліни

Курс навчальної дисципліни складається з лекцій, практичних та самостійної робіт. При викладанні в аудиторії лектор викладає загальні положення нормативних та правових документів. Практичні заняття включають постановку загальної проблеми (завдання) викладачем та її обговорення за участю студентів, розв’язання задач з їх обговоренням, вирішення контрольних завдань, їх перевірка та оцінювання.

7.     План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1-2

Основні поняття та положення будівельного виробництва.

лекції / практичні заняття

4 / 6

2-4

Основні методи підвищення якості та покращення ТЕП будівельних процесів

лекції / практичні заняття

5 / 6

4-8

Технологія влаштування конструкцій із монолітного бетону та залізобетону.

лекції / практичні заняття

5 / 6

8-10

Технологія мурування.

 

5

10-13

Технологія монтажу будівельних конструкцій.

лекції / практичні заняття

6 / 6

13-15

Технологія влаштування дахів.

лекції / практичні заняття

5 / 6

8.     Самостійна робота

Підготовка до аудиторних занять – 20год.

Підготовка до рубіжного тестування– 15год.

Опрацювання розділів програми, які не викладаються на лекціях – 25год.

Теми для самостійного опрацювання:

1. Гідромеханічний метод розробки ґрунту

2. Спеціальні методи бетонування

3. Заготівельні та транспортні процеси монтажу конструкцій

4. Сучасні технології будівельного виробництва

Підготовка до екзамену – 15год.

Курсовий проект – 45год.

Виконується на основі виданого індивідуального завдання, що передбачає розробку технологічної карти.

Мета виконання курсової роботи – закріплення теоретичних знань в області технології зведення будівель, придбання навичок проектування технології і механізації процесу із застосуванням безпечних методів виконання робіт та техніко-економічного обґрунтування прийнятих методів виконання робіт.

До проекту входять: розрахунково-пояснювальна записка на 25-30 сторінках формату А-4 і технологічна карта на аркуші формату А-1 (відповідно вказівок до виконання курсової роботи).

 

9.     Система та критерії оцінювання курсу

Розподіл балів, які отримують студенти протягом семестру та на екзамені

Поточне тестування та самостійна робота

Екзамен

Модуль 1

Модуль 2

Модуль 3

Модуль 4

Модуль 5

Модуль 6

10

10

10

10

10

10

40

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

10.  Політика курсу

За кожний модуль студент отримую максимум 15 балів

Оцінка складається із присутності студента на лекціях, практичних заняттях, поточна перевірка домашнього завдання.

Максимальна оцінка за екзамен – 40 балів. Екзамен складається з двох рівноважних питань теоретичного курсу.

Максимальна кількість балів за кожне питання – 20 балів:

- за повну відповідь, що містить взаємозв’язок основних понять та визначень і характеризуються логічним та чітким викладенням матеріалу, студент одержує 20 балів;

- якщо студент володіє матеріалом, але у відповіді допущені не принципові помилки, відсутня необхідна деталізація, студент одержує 15-19 балів;

- якщо студент володіє матеріалом, у відповіді розкрита сутність питання, але допущені невірні тлумачення, студент одержує 10-14 балів;

- студент не повністю розкрив сутність питання, у відповіді допущені грубі помилки – 5-9 балів;

- якщо у відповіді містяться принципові помилки, або повністю відсутня відповідь – 0-4 бали.

Підсумкова оцінка з дисципліни: дорівнює сумі балів всіх модулів та екзамену.

Порядок зарахування пропущених занять. Пропущені лекційні або практичні заняття необхідно відпрацювати і захистити у встановленому порядку.

За кожну пропущену лекцію студент має скласти презентацію в програмному комплексі MS PowerPoint, пропущене практичне заняття можна відпрацювати самостійно за темою заняття.

Захист пропущених занять відбувається відповідно до графіку консультацій викладача.

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

- надання достовірної інформації про результати власної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації